Verkoop meer
met minder moeite

Het NOOVI Ecosysteem in 1 minuut

De oplossingen van NOOVI zijn speciaal ontwikkeld voor groothandels die met King werken. Hierdoor zijn onze producten perfect afgestemd op uw processen.
U heeft geen in-house ontwikkelaars of ict-specialisten nodig. De enige partijen waar u mee te maken heeft, zijn NOOVI en eventueel uw King dealer.

Álle King-data online beschikbaar

Op uw computer of server wordt een tool geïnstalleerd, genaamd NOOVI Connect, dat contact legt tussen uw administraties en NOOVI. Op die manier hebben onze modules en portalen alle productgegevens, opbrengstgroepen, kortingen, prijsafspraken en andere nodige informatie ter beschikking.

2 extra portalen bij NOOVI modules

Bij iedere NOOVI module krijgt u het NOOVI Managementportaal en het NOOVI Klantportaal (indien van toepassing). Met deze producten als basis, beschikt u over een krachtige springplank om uw groothandel online uit te breiden. Aangezien we nu bij alle king-gegevens kunnen en portalen hebben voor u om deze gegevens te beheren en aan uw klanten te bieden, kunnen alle NOOVI modules hiervan gebruik maken. Ook kunnen we zo eenvoudig maatwerktoepassingen voor u realiseren. U betaalt slechts bij afname van de eerste module voor deze portalen.

Eenvoudig beheren vanuit King

U kunt vervolgens aangeven welke klanten u toegang wilt geven. Dit doet u eenvoudig vanuit King. Deze debiteuren krijgen automatisch een email met hun persoonlijke inloggegevens voor uw klantportaal, dat volledig is opgezet in uw huisstijl. Met deze inloggegevens kunnen klanten zelf hun bestelling plaatsen of gewenste informatie opvragen. Na het plaatsen van een order, komt deze vanzelf in King terecht, zodat u verder kunt gaan met de afhandeling. Precies zoals u gewend bent.

Snel, efficiënt en kosteneffectief.

Informatie voor uw organisatie

ICT

NOOVI Connect koppelt soms on-premise met King-administratie(s), waarbij u zich wellicht zorgen maakt om de veiligheid. Maakt u zich echter geen zorgen; Voor NOOVI hoeft u een geen poorten open te zetten, de verbinding is encrypted en u bepaalt wanneer er gesynchroniseerd wordt.

NOOVI Connect is getest met meerdere parallel gekoppelde administraties ter grootte van 40GB+ met meer dan 300 vrije rubrieken. De data wordt eenmalig volledig gesynchroniseerd en vervolgens incrementeel.

Management

NOOVI stelt u in staat om uw groothandel in snel tempo online te krijgen. Onze producten zijn afgestemd op B2B-verkoop, waardoor u niet betaalt voor functies die u niet gebruikt, wat bij veel webshopbouwers wel het geval is.

Met de automatisering die NOOVI u brengt, bespaart u al snel enkele FTE, waardoor uw werknemers zich kunnen focussen op zaken die écht belangrijk zijn.

Sales & marketing

NOOVI biedt niet alleen handige automatisering om processen te versoepelen, we bieden u ook een krachtige tool om verkoop te stimuleren. De producten van NOOVI helpen uw klanten om te bestellen en uw (marketing)informatie te downloaden.

Uw portalen worden in uw huisstijl opgezet én bieden veel mogelijkheden om data te verzamelen over (klant)specifieke gebruiksgegevens.

Stabiliteit van NOOVI bewezen

NOOVI werkt voor groothandels van verschillende omvang in Nederland. Vraagt u zich echter af of NOOVI kan meeschalen in de groei van uw bedrijf?
Hieronder geven wij enkele feiten over onze grootste klanten:

Groothandels met meer dan 20

mln omzet per maand

Administraties ter grootte van 40GB

en 300+ vrije rubrieken

Productprogramma's van 70k

artikelen en varianten

*kleinere groothandels zijn uiteraard ook welkom!